THURSDAY


Förlåt för att jag uppdaterade sämst igår. Hade annat för mig = jag & bello åkte ner på stan och köpte subway och satte oss vid hamnen och käkade och pratade för att sedan avsluta dagen hemma hos henne på lillåudden med att spela in fula ljudklipp haha! Så underbart att vi inte har haft en enda läxa denna vecka. Har varit på stan 3 dagar i rad och bara njutit utav mitt liv!

Och idag då... Har mått bättre. Är typ fett snuvig och har mensvärk och imorgon ska jag sitta med ett nationellt prov i engelska i tre timmar... BLÄ. Dålig tajming måste jag säga, usch jag känner på mig att jag kommer ha sådär lagom ont i min lilla mage imorgon. Hoppas nu för satans skull att jag klarar ett starkt vg på det nationella, det skulle nämligen höja mitt betyg i engelska och mitt slutbetyg skulle då bli vg. Det gör mig inte mindre nervös precis...

JAJA, slutgnällt! Jag och Malva åkte iallafall ner på stan idag efter skolan och gick omkring lite och fixade med lite saker. Sedan tog vi oss en liten fika innan hennes mamma hämtade oss och vi åkte vidare till öb där vi träffade Olivia och hennes mamma. Vi skulle handla till discot som våran klass har imorgon. Kan hålla med Olivia lite faktiskt när hon stod och kollade på alla hundratals chipspåsar, godispåsar och läskburkar vi hade köpt idag: "Alltså man skulle kunna tro att ni mammor är ett lesbiskt par och att jag, malin och malva är era feta ungar som är och shoppar på öb..." Haha!

Men nej, nu väntar sängen. Ska väl försöka få en skönhetssömn iallafall. Lycka till malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0