'BOUT YESTERDAY.


HEEEJ. Igår kväll var jag icke hemma så det blev ingen bloggning då. Drog till ica med Pez, Robin, Jonte, Tobbe & Marcus för att handla grillmat. Sen åkte vi till gropen, tände en stor brasa och grillade korv! Kom fler och fler under kvällen och tillslut var det tio grabbar tror jag, plus jag och pezie råå. Vi hade skitkul! Tobbe den galningen ringde hela Marcus kontaktlista och prestenterade sig som "Pastor Granlund" och frågade om de ville ha hans välsignelse innan de gick till sängs. Hahah dog...

När klockan närmade sig 23 blev det kallt och rätt dött i gropen eftersom att alla började dra sig hemmåt. Då tog jag, Pezie, Marcus, Jonte & Tobbe våra cyklar och hojade till Tillberga igen, och satte oss och käkade chips på Tobbes altan. Blev kvar där i flera timmar och bara satt och snackade. Hade skitmysigt! När klockan närmade sig 2 höll alla på att dö, så vi cyklade hemmåt. Och eftersom att jag har världens finaste och snällaste vänner så cyklade Elin, Marcus & Jonathan med mig ända hem. Älskar er allihop, ni är så guld värda så det finns inte♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0