ELIN/PEZ/BELLA/PEZIE/BELLI/BÄSTIS.



Den här bruden är utav mig så jäkla uppskattad så det är inte sant. Ni anar inte hur mycket hon ställer upp för
mig när jag behöver henne. Typ som till imorgon har jag fått låna en grej av henne som man gör "bullar" i håret med.
Skiten funkar ju inte och vad gör hon? Går upp imorgonbitti och hjälper mig med frillan. Jag behövde knappt fråga, hon
 bara känner mig lite föööör bra ibland, hon förstod det ändå. Men såna bra vänner är vi, vi känner varandra så
 bra så att vi typ kan läsa varandras tankar. Det är lite läskigt ibland faktiskt haha, men sant. Du är bäst gumman.


Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Fin bild! Bullar lätt spännande! Ska bli kul att se!

2011-08-19 @ 20:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0