GOOD NEWS AND BAD NEWS.

Okej folks. 1 bra nyhet och 1 förihelvetesjävlaskit nyhet.

Den bra nyheten:


Har pallrat mig iväg och köpt en locktång. Fick den dessutom för 299:- ist för 399:- som den skulle ha kostat för att kassörskan gjorde fel. Vardagstur. Ska prova ikväll, återkommer om resultat :)

Den dåliga nyheten:


FAAAAAAAN.
Skulle stänga bildörren och den här jäveln hamnade i mellan. Hörde hur det liksom krasade till och den är väl mer eller mindre typ mos på skärmen. Helt böjd där bak (syns mer i verkligheten vill jag lova). Dock funkar den så jag tänker inte ge mig. Jag älskar min mobil och hade precis bestämt mig för att inte köpa en ny utan unna mig lite mer shopping och bio t.ex, för mina sommarjobbspengar. Men nehepp, så här blev det så nu vet jag inte hur jag ska göra. Det är en helt okej telefon med internet, bra kamera osv och det känns som en trygghet att ha en mobil där man kan allt, hittar till allt, ja vet exakt hur prylen fungerar så att säga. Så jävligt irriterande är det att den är böjd och har en fet spricka/sprickor i skärmen. Känns nästan som att jag har gjort ett mordförsök på min kompis men har misslyckats. Förlåt älskade mobil!!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Har oså en som där mobil&de där hände mig oså:(

Men du kan laga mobilen för 300 kronor på stan!

Det gjorde jag!

Kram Linnéa

2011-08-02 @ 19:26:38
URL: http://linnneans.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHAHA DÖR ÅT DE SISTA DU SKREV

2011-08-02 @ 21:19:31
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/
Postat av: Ylvisen

Åh va tråkigt.....men det var en rolig beskrivning :)

2011-08-02 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0