11 januari



Någon random bild från december. Chilllidill.
Har typ lunkat runt i skolan idag och inte gjort något speciellt alls, sovmorgon varje tisdag - underbart! Visserligen bara till 9.10 men istället för att gå upp klockan 06:45 kan jag gå upp 08:00 om jag bara ser till att platta håret kvällen innan. Hur nice?

Åkte ner på stan med Frida efter skolan, käkade kebab, ajabaja. Men jag äääälskar det haha.. Köpte med mig en grön/brun myströja från h&m också:
 

Inte alls nåt speciellt med den, bara asskön, snygg färg & vintrig. Gick på 149:- sååå värt.
(ps, slängde ner den på golvet och tog ett kort fort som bara den p.g.a mitt kamerabatteri)
Den kommer på dagens outfit inom en snar framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0