Navelpiercing


Något jag har velat göra så himla länge, flera år. Fick inte först men för ca 1 år sedan sa mamma att jag fick ta, i naveln syns den ju ändå inte så ofta liksom om det skulle bli ärr eller nåt. Jag är så jävla feg så jag har ju inte vågat, men jag lovade mig själv att till sommaren 2011 skulle jag ha ett smycke i naveln. Och jag står fast vid det. Om några veckor ska jag, Rebecka & Bella gå och ta tillsammans. Skönt att slippa vara själv iallafall.. Vågar fortfarande egentligen inte. Men vafan det är smärta, fysisk smärta & jag klarar det! En riktigt bra anledning att hålla sig i form också, vem vill visa sin navelpiercing när man har en fet mage? PEPP PEPP PEPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0