OMG, I'm home!

         
Yes, jag är hemma. Har haft det jättebraaaa i falun faktiskt. Det laget jag spelade i vann ingen match dock, men inte så konstigt. Vi har tränat 2 träningar med klister och sen spelade vi med det på cupen, vi mötte 94-lag, de flesta från stockholm. Och jag är fan imponerad av hur otroligt duktiga dom var, herregud! Men vi spelade som vi aldrig har spelat förut, helt sjukt bra. Vi förlorade mot hemmalaget Falun med bara 3 bollar & de andra matcherna var vi inte heller långt ifrån. Och kul har vi haft, det är ju huvudsaken.

Vi 95;or fick ett eget klassrum att sova i, utan vuxna för det fanns inga som ville sova med oss hehehhe. Iallafall så låg det i en källare så det va lite småläskigt men ändå mysigt. Första natten sov jag helt okej men andra natten var HEMSK. Mådde så jävla dåligt, mådde illa och var yr och jag trodde jag skulle spy så jag höll mig vaken halva natten och sprang till toan några gånger och mådde så jävla illa.. Men iallafall så somnade jag tillslut & när jag vaknade var det bättre, men mina ögon hade svullnat ihop p.g.a kvällen/natten innan så jag såg inte klok ut. Var typ röd/blå under ögonen så jag såg nästan ingenting. Helt sjukt men jag spelade ändå nästan hela matchen i b-semin.

Aja, nu är jag hemma iallafall efter 3 mysiga dagar. Borta bra men hemma bästtt!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Kul, jag har funderat på hur det gått för er!

2011-01-12 @ 08:46:03
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0