pics på piercingen!





Gick till Magic Lines vid 16:45 och skrev upp oss på väntelistan. Alltså jag var så satans nervös alltså, fyfan haha! Om vi säger såhär, jag var med min kompis Jennifer när hon piercade näsan för något år sedan eller så. Och medans han som skulle pierca henne fixade med nålen och det så frågade han:
Han: Är du nervös?
Jag: Ah som fan!
Han: Okej, men nu frågade jag din kompis eftersom det är henne jag ska pierca..

När klockan blev 17:15 kom alla våra mammor (piercade mig ju med becka & bella) och vi gick in och jag typ skakade haha! Skrev på lite papper, visade legg och sen fick vi gå ner i källaren till "studion". Bella var först och hon gjorde inte en min, och sa att det inte gjorde ont. Vi hade ju iförsig bestämt att även om det gjorde skitont fick man inte säga det för att avskräcka dom andra. (vi var överens om att det gjorde skitont, efteråt)

Sen var det ju då min tur. Och fyfan säger jag bara.. Var så satans nervös och när han tryckte tången på min navel så trodde jag att det var nålen och ba: piercar du mig nu?!?!?! han: *skratt* nej, jag har inte börjat än. Men ah, det gjorde skitont! (förlåt till er som läser och ska ta) Men som tur var tog det bara några sekunder, så visst klarar man det! Men ah, hade svårt att dölja smärtan för stackars becka som var sist. Men även hon tog sig igenom det levande. Blev otroligt yr efteråt men efter lite vila, vatten & en dextrosol som han gav mig, så var allt braaa.

Han som piercar på magiclines är verkligen helt awesome. Hur snäll och lugn som helst, och framför allt, han är riktigt duktig.

Avslutar denna bibel med en rolig grej.
Jag: Har du bara piercingar i din läpp, eller har du fler?
Han: Nej alltså.. Jag har lite på andra ställen också..
*fnitter*
Becka: Men du? Du sa att det inte gjorde ont att ta hål i naveln, men hur vet du det?
Han: Det vet jag p.g.a att jag har tagit hål 4 gånger i min egen navel.
*chockade*

Kommentarer
Postat av: frida

asfiiint, så kul att ni vågade. love u:*

2011-01-29 @ 19:59:45
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/
Postat av: elin

det roliga med det hela var att han menade att han hade piercing i snorren.... haha :D

2011-01-30 @ 00:13:56
Postat av: ems

haha skön du är sötis! as snyggt blev det, löve you mälin :*

2011-01-30 @ 10:23:59
URL: http://emmame.devote.se
Postat av: emelie

jag är om möjligt ännu dödsräddare/livräddare nu än förut..

2011-01-30 @ 13:09:57
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0