SATURDAY



Blev en liten outfit bild av det hela.
Det som syns är iallafall:
Linne - Från Thailand
(fick av Bella i julklapp)
Skjorta - Bikbok
Armband -
KappAhl
Har då även på mig ett par manchester-leggings från ginatricot för er nyfikna!

Idag åkte jag först och kollade på lillebrors innebandy match med mamma, mormor och morfar. Henriks lag vann med typ 14-5 och han gjorde ett antal mål, så det var kul! Han är så dutti så. Sen blev det en tripp till hälla där vi handlade på maxi & apoteket och köpte hem lite nödvändigt.

Förtillfället sitter jag här med min älskade navelpiercing som jag försöker låta bli att pilla på. Man får ju inte alls röra den med risk för infektion. Men det är ju svårt att låta bli! Har rätt ont i den just nu, men inte så konstigt, och inte alls så att jag lider av det särskilt mycket! Hihi.

Jag och mamma har hyrt Beck - Levande begravd & Salt med Angelina Jolie, så vi får väl se vilken det blir ikväll! Trevlig kväll på er sötisar :)

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Tänk att du äntligen fått din piercing nu :) mång situps blir det nu då ;)

2011-01-29 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0