sysselsättning


Lånade hem lite böcker från min käre vän Frida som har ett bibliotek i sin garderob med olika böcker, bara att plocka och låna hem! Och hon får självklart låna av mig också även fast jag inte äger så värst många. Idag plockade Fridalee ihop sina favoriter!
Älskade att läsa när jag var liten, läste jämt. På senare tid tappade jag det där med att ligga med myskläder och läsa en riktigt bra bok, men nu har jag tagit tag i det och nu jävlar ska det läsas! Ska börja med den högst upp för att den är skriven av min favvo. Sen är det bara att köra, wohoo längtar!

Så varför sitter jag här? Kvällskäk väntar i köket med mamma, sedan ska jag borsta mina tänder, tvätta av sminket och läääääsa. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0