tisdag

Okej jag har varit sjukt dålig på att blogga.. Men jag har verkligen sett till att njuta utav det underbara jullovet så mycket som det är möjligt. Har varit på stan typ hela dagarna och gjort allt möjligt, har firat både nyår - som btw var ett underbart nyår, samt firat mamma och pappa, träffat tjejerna osv osv.

Igår var det träning, sista innan kopparcupen som är på torsdag, tagggaaa. Efter träningen duschade jag & sen åkte jag till min brunis-bella där jag spenderade natten. Okej det där lät.. fel, men misstolka inte tack hah! Bella somnade framför tv:n och där satt jag och lodade tills jag fick spunk, väckte henne och vi bäddade i soffan och borstade gaddarna, sen la vi oss och då somnade jag. Så var det med den natten alltså!

Vi bytte våra julklappar också! Av mig fick Bella en typ korg med massa "spa-grejer" i, eller vad man nu säger? Anisktsmasker, hårinpackning, badbomber, badlakan, hårborste, hårkliare, shampoo balsam hudlotion samt nagellack. Tror det var allt, glad blev hon iallafall så det var ju bra!

Av henne fick jag ett skitsnyggt linne och en aaaaassnygg ring från thaiiiiii. Blev asnöjd, hon vet min smak den tjejen. Bilder kommer hääääär:


Kommer användas flitigt i sommar kan jag säga. Även nu i vinter!


Den till vänster är från Bella & den till höger köpte jag till mig själv igår, från bikbok btw.

Idag har vi roat oss med att leka med våran nya kompiz, min systemis. Bilderna nedanför ni vet. Den rockar! Puss :)


Kommentarer
Postat av: frajda

hahaa, sammanträffande med ringen från bikbok bre:D

2011-01-04 @ 19:24:38
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0