23:12

Hej på er! Ledig är jag som sagt, så idag har jag varit nere på stan heeela dagen på Cityfestivalen. Det var sjukt mycket folk men det var ett jäkla drag. Hade så otroligt ont i huvudet när jag vaknade men efter 2 alvedon hängde jag med iallafall men hade ont hela dagen, fast nu efter några till så är den borta. Skönt! Åt lite spicy och kollade på September. Grym tjej det där, riktigt bra låtar! Var där med min familj och mina grannar, och det funkar det med ska jag säga, tycker så mycket om dom allihop! Köpte förövrigt en ring nere på marknaden som är to die for, riktigt fin enligt mig haha:

80:- i något litet stånd. Mer är OK!
Slänger in mina två favoriter med September ocksåå.
Party in my head

Kärlekens tunga

Alltså jag lyssnar på radion hela dagarna när jag jobbar, och när dom spelar de här två låtarna så är det fan omöjligt att sitta still. Sitter och hoppar på stolen och stampar med foten i golvet och sjunger med typ. Går inte att låta bli. Så pinsamt att jag sitter och stampar med foten i golvet för jag tänker inte på det och hör det inte själv då jag har så hög volym. Dock säger mamma till mig lite då och då, tur det!
Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0