SATURDAYYY.

Sitter vid stationära datorn och mysspelar på min gitarr. Anledningen till att jag sitter här och spelar är för att då är det ingen som hör mig, tror jag iallafall... Då kan jag liksom spela högt, fel eller helt knas utan att någon hör. Gillar inte att spela inför någon, mina kompisar går bra, men helst spelar jag själv eller med någon annan som sjunger. Lättare på något sätt, vet inte varför. Jaja anyway.
Idag for jag till Ikea med mammsen och kikade runt lite. Jäkligt stort må jag säga, kändes inte som att man var i vässan. Nu funderar jag helt seriöst på att spela thesims, sjukt roligt dataspel. Och eftersom att jag inte har något annat för mig så:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0