SNABBT INLÄGG.

Ska slänga in ett riktigt inlägg innan jag åker på lördag. Men tills dess är det verkligen fullt upp. Måste packa hela kvällen, imorgon ska Fridalee firas och på fredag är det powermeet för sjutton. Och på lördag beger jag mig mot bättre tider.

Dagens tips: Sluta aldrig kämpa, ge inte upp förän du nått ända fram. Jag skulle ha haft VG i svenska och G i engelska. Jag ville så gärna in på min linje så jag slutade inte kämpa förän dagen då betygen sattes. Gjorde lite extrauppgifter och kämpade extra hårt i slutet och pang, jag gick ut skolan med MVG i svenska och VG i engelska. Hade det inte varit för dom två betygen så hade jag inte kommit in, det ända som skillde från att inte komma in på JB var FEM poäng (G=10p, VG=15p & MVG=20). Så det blir dagens tips.

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Duktiga du, rätt inställning!

2011-07-06 @ 21:57:53
Postat av: ems

stolt över dig min fina vän!

2011-07-07 @ 09:13:36
URL: http://emmame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0