TJAAA.

Random bild från kroatien. Jag håller på att ladda upp bilderna men det tar sån jäkla tid....... Orkar inte haha.
Har inte så sablarns mycket sen sist. Har varit och busat med mina kära syslingar, men på kvällen fick jag så ont i magen så att jag var tvungen att åka hem, skitbajstråkigt. Har aldrig haft så ont, konstigt. Vet inte vad det var heller men borta är det iallafall så... Har även varit med emma ner på stan, shoppat lite, fikat osv. Mys! Sen har jag hunnit med att träffa lite tjejer också vilket också är trevlans :-) Ikväll vet jag inte vad som händer men rebecka är hemma från tylösand och jag saknar henne så vi får väl se om det blir något med henne! Blog u later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0