TJAAAA.



Ett till smycke som jag fick av Michelle när jag fyllde år hihi♥ Har inga roligare bilder för tillfället såattttt......

Igår var det skitväder. Så jag drog med mig min lillebror och mina grannar till arosfortet och spenderade två timmar där. Skitkul faktiskt. Var flera år sedan jag var där och mina kompisar tycker jag är lite småtöntig när jag vill åka dit men då är det väl tur att det finns folk som vill leka med mig!! Ja jag vet, jag är 16 år, leker kurragömma med dunk, går på arosfortet och klättrar i träd och tycker att det är skitkul. Sån är jag vettni! När vi kom hem slog vi på en film och chillade i soffan och brottades typ. Ja, mogen är kanske inte det rätta ordet för mig vissa dagar :-)

Idag har jag jobbat. Det som är så underbart är att jag inte ska jobba någon mer måndag, nu är det endast FYRA dagar kvar på jobbet och FEM tills jag drar till kroatien. Nice elleh? Något som är ännu mer nice - jag kom in på John Bauer gymnasiet - Samhälle med journalistik & media.

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Ja va roligt att du kom in, grattis!



Fint smycke!



Länge sen du lekte här nu :) Frågade ang kroatien då jag tänkte ni skulle komma på lite pizza någon kväll men det kanske passar v 29 eller 30! Kram

2011-07-05 @ 08:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0