14:47


Yo fellas. En liten försenad "dagens look bild", såg nämligen ut såhär i förrgår heheh.

Min kära vän Youhänah (http://johannadaunfeldt.blogg.se/) har varit här idag och fixat min frilla, typ testat hur den kommer att se ut på onsdag på avslutningsmiddagen. Supertjusigt blev det, kommer bli så snyggt så! En inbakad fläta på huvudet som avslutas i lockar som hänger ner på ena sidan, äsch svårt att förklara, men fint iallafall!

Ska snart laga lite mat till min familj, och ikväll ska jag duscha och fixa klart allting inför gröna lund imorgon. Klassresa numero 2 kommer ju att gå dit imorgon och jag längtar som en tok! Ska bli så härligt att åka dit med min finaste klass. Ses kanske ikväll, mobilbloggen funkar inte längre (vet ej varför) så om inte så hörs vi nog ingenting imorgon heller............. Ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0