MODEVISNING.



[1] Idag på modevisningen. [2] Right now!

Hade som jag har skrivit tidigare modevisning hela dagen idag! Vi tjejer i åttan och nian gick för hela skolan och även för våra päron, sammanlagt tre visningar alltså. Fick ihop lite stålar till avslutningsmiddagen och det var även en kul grej att göra. Var inte alls så nervös som jag brukar vara. Emma plattade mitt hår & sminkade mig, Frida volymtångade håret och Johanna stylade det. Blev supernöjd, tack!

Och det bästa av allt? Johanna (http://johannadaunfeldt.blogg.se/) ska fixa mitt hår innan avslutningsmiddagen på onsdag!!!!!! Eftersom att hon är 96:a så har hon ingen middag och är inte upptagen med att fixa sig själv liksom. Tack så himla mycket för det min vän, sjukt snällt! Nu ska jag spela gitarr och sedan sussa. Imorgon går bussen mot stan klockan 09:10. Ska åka ner med skolan och gå på sightseeing och sedan ha aktiviteter på djäkneberget. Luktar chill-dag. ÄLSKAR LIVET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0