SCHLITEN CHEY.


Sliten tjej här har ni mig! Typ.

Har traskat runt på stan idag i värmen tillsammans med mamma (och tio miljoner andra också för den delen) och utfört lite ärenden. Först kollade vi på skor, hittade inte, sedan kollade vi mera på skor, hittade inte osvosv. Sedan tog vi oss till en fotoautomat och tog kort som jag ska ha på mitt legg. 4 bilder, en blev bra, men den fick jag inte ha för att man inte såg min huvudknopp :((((( Sadface. Ser ut som en gök på det kortet jag valde, ser ut som att jag har flottigt hår och mitt öra kikar fram och ba heeej. Så nej det var väl sådär, men jaja vilket i-landsproblem.

Hittade iallafall de där jäkla skorna tillslut och det var verkligen braaaa, annars hade jag haft panik. Köpte med oss spicy och sen åkte vi hem och träffade min lillkusse Miranda som är här och hälsar på från GBG. Även min morbror, hihi. Har lekt lite med henne på eftermiddagen och nu hade jag tänkt gå in och joina familjen framför fotbollsmatchen. Imorgon ska vi åka och bada. Känner starkt för min söta lilla byxdress då faktiskt! (inte när jag badar alltså, utan när vi åker dit) haha förstår att ni bryr er. PUSSSS

Ps. idag åkte min elinpez till spanien, kommer sakna henne fedt.

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Jag har lärt mig att om man ska ta kort så ska man gå typ till Eggeborns, en riktig fotograf för det blir bäst, kostar lite mer men de vet hur korten ska tas :)



Hälsa Mikal och Miranda

2011-06-04 @ 06:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0