@ WORKWORK.

Sista dagen innan tredagarsledigt idag, så jääääävla skönt. Jag är så satans trött så att jag somnar från och till typ =P Efter jobbet drar jag till Bellsson och vidare ner på stan där hon ska handla midsommarkläder och jag Kroatien/sommar-kläder, det sista jag behöver innan vi drar. Nu är det ju bara typ två veckor tills jag drar till värmen. Mamma såg på en vädersajt att det var 32 grader där nere idag, och här sitter vi med pissiga TRETTON och det är snart JULI. Nej någon måtta får det vara, skönt ska det bli iallafall!

Nä, back to work. Dock är jag klar och det finns inga uppgifter kvar att göra. Får väl rulla tummarna i några timmarrååååå. Hörs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0