TILLBAKA FRÅN SÄLEN 2011



Bilderna är tagna från vårat hotellrum.

Har haft 4 underbara dagar i sälen, har haft skitkul verkligen. Har haft helt underbart väder & det var perfekt snö att åka på. Har faktiskt hållt mig på benen hela tiden! Inte ramlat en enda gång förutom i ankarliften, men det var bara för att jag korsade skidorna och fick ankarliften mellan benen. Då är det svårt att hålla balansen alltsåå, stukade tummen men den mår bra nu! Jag och Rebecka har raggat liftkillar (eller hon har ju sååååklart hjälp mig att ragga killar eftersom att hon redan har sin boy). Vi har (som vanligt) åkt tillsammans i knappliftarna fast man inte får, åkt sicksack i liftspåren & retats med massa människor. SÅ typiskt oss haha! Ett exempel? Vi åker knappliften som går mellan två olika fjäll tillsammans och möter två killar som också åker tillsammans.
Jag: Hallå, ursäkta? Man får inte åka tillsammans i dom här liftarna, en åt gången.
Becka garvade så att vi nästan ramlade av liften. Vi åkte ju också tillsammans och efter några meter skrek dom något lite småroligt som vi knappt hörde men vi dog av skratt ändå. Med andra ord - underbara dagar!

Men det är alltid skönt att komma hem såklart! Ni kan med andra ord räkna med att uppdateringen blir som vanligt från och med... NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0