tråkig blogg

Jag vet, jag bloggar jättedåligt. Ber om ursäkt för det!

Idag hade vi revy i skolan, alla 9;or hade. Haha shit! Våra lärare är för söta alltsååå♥ Anders gör sin robot-dans med en dräkt på sig och grejer och sen ställde alla sig och sjöng en låt till oss typ och bokstavligen rockade loss, stod på scenen och dansade allt vad dom kunde. Skrattade så jag vek mig. Våran klass (eller alla modiga i den) sjöng walking in memphis och det var ju för bra haha!

Har en föreställning nu ikväll också för föräldrarna. Efter det ska min familj hem till våra semesterkompisar längre upp på berget där jag bor och käka spicy, men det bästa på kvällen - Kroatienresan ska bokas! Ska dit i sommar, längtar jag? JAA

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ha ha KUL!!!!!!! Alltihop!! Förutom dålig uppdatering ha ha...



KRAM



2011-03-18 @ 12:27:57
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0